söndag 13 december 2009

Handygirl

 
Det gör inget att man är singel, för man ska kunna vara lite allhändig oavsett.
Då blir man inte beroende av någon och jag tycker det är kul dessutom!
Sen kan det ju finnas vissa saker man kan få ta hjälp med, men det mesta kan man själv.





Nu har jag borrat upp fästen och fått upp gardiner i köket!
Är så brett fönster, så fick koppla samman två stänger,
vilket gör att den till sovrummet nu är för kort, men jag ska se om jag har nån mer.
Har en silvrig också men den var istället för lång för sovrummet.
Men får sätta upp lite annat så länge, som tex den bräda med krokar som ska vara i hallen.





Wilmer står just nu med tassarna på sängräcket och tittar ut genom fönstret.
Varje ljud är spännande och speciellt nu när jag vädrar.
Blev så extremt varm när jag satte upp gardinerna att jag fick öppna överallt.


3 kommentarer:

Tiggir sa...

hittade du hammaren sen?? Vad kul=)

Lilliss sa...

duktig flicka!

krama om

Hemmet Är Min Borg sa...

riktigt redig tjej
kram