tisdag 8 december 2009

Invigning

Nu har jag gjort mig ren i badkaret! Underbar känsla!
Har ju gått och städat och haft mig här, så skönt att bli rent!
Sen så har jag inte badat i badkar sen min förr förra lägenhet...
Inte den jag bodde i nyss alltså, utan den precis innan.
Så lite grann över ett år sen är det jag låg i badkar.








Gjorde precis ett test på "Äntligen hemma" websida..
10 frågor och man får veta vem man "är" i programmet..
Ni ser frågorna direkt, längst upp i denna länk!



Mitt resultat: Du är inredaren
 


 Jimmy Schönning


 
Motivering: 
Inredaren som alltid hittar ett tillfälle för smart förvaring. 
Du tycker att speciell belysning är nyckeln till ett unikt hem, 
och en blandning av gammalt och nytt är det bästa du vet. 
Så fort du får chansen tycker du det är skönt att resa bort 
och alltid upptäcka nya delar av världen


2 kommentarer:

Lilliss sa...

avundsjuk jag blir vill också ha badkar fast jag badar inte så ofta men nu på vintrarna e det skönt att krypa ner i ett varmt bad!

jag blev björn christiernsen på det testet!

Tiggir sa...

Bada=)