fredag 11 december 2009

Breathing new air

 .
 Kollade precis på 'Arkiv X', för jag råkade fastna i det spännande,
då jag glimtade mot tvn, medan jag pysslade här hemma.
Maria gick för nu en timma sen. Vi har tatt en promenad 
och sen hängde hon med mig in en sväng på lite Paradis choklad.
Hon fick se hur målarfärgen blev och vi hamnade i lite inredningsprat.
 
 


 
 
Jag har fått ny luft att andas känner jag!
Att komma ifrån min förra bostad var en befrielse och spänningar släpper.
Inredning blomstrar igen, för det är ju ett huvudintresse jag har.
Det känns som jag kan stråla och som jag blir mer den Jag är igen.
Känns som Wilmer mår det samma.. Att han trivs bättre här.

De vänner jag fått i Norrköping, har ännu inte sett Mig via mitt hem.
Där jag bodde förut så letade jag bara ny bostad och allt vart bara så fel...
Men i denna lägenhet så kommer dom få se vem Jag är och vilken Min stil är.


3 kommentarer:

Tiggir sa...

namn namn coklad

Hemmet Är Min Borg sa...

härligt att det går åt rätt håll nu, att du trivs, ska bli spännande att se hur du grejar till det
kram

Lilliss sa...

gillar din stil!
du har pratat så mycket om hur du vill ha det så man har sått en bild i huvudet, ska bli riktigt spände att se din lägenhet färdig inred sen!

själv sitter man och försöker "hitta tillbaka" till min stil.....


tack förresten för promenaden och att du vill lyssna på mitt "gnäll"

krama om