fredag 11 december 2009

Julpyssel



 
 
Pyntar lite här idag också.
Den 19e ska vi träffas vi tjejer och ha en liten jul-hang-out kan man säga.
Nettan föreslog hos Linda sist om att vara hos mig,
för att "inviga" min nya bostad, samt att jag skulle ha julpynt och det ju är en julträff.
Då hade jag tänkt att ha lite julmusik också, känns nästan som ett måste på julträff.
Maria fråga igår om det är okej att ha träffen hos henne och det är väl okej för min del.
 
 


Foto från nätet

 
Men jag pyntar ändå här hemma, för min egna del.
Jag är ganska traditionell och speciellt på jul. Viktig högtid för mig.
Idag tänkte jag borra upp gardinfästen och sen se till att få upp gardinerna.
Men först blir det lite kaffe och rasta vovve!
 




1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

ooooj vilka bilder , tänk om vi hade massa snö över jul ,vilken stämmning det blir då
kram