fredag 6 november 2009

Test resultat

 Gjorde precis ett test på denna nätsidan och mitt resultat blev denna nedan...
Som jag tycker var en passande motivering faktiskt. Prickade in mig mkt bra!
Precis så som jag kämpar på och att veta allt om hur han funkar är mkt viktigt!
Wilmer är även med om det skulle vara fest nån gång...
Han är en del av min vardag och det vet ju vännerna också om.


Testa Du också! 
Klistra gärna in din motivering i kommentar, så vi med får se vad du blev!







Dina svar i hundägar testet visar på att du är: Den ansvarsfulla hundägaren

Du är en person som går mycket upp i din hund. 
När du skaffade hund var du fullt medveten om 
att det var ett åtagande för åtminstone 10 år framöver 
och hunden ingår i alla dina planer och aktiviteter.

Du tycker att det är viktigt att veta så mycket som möjligt om din hund 
och du läser gärna facklitteratur om hundar och hundens psykologi. 
Därför förstår du också din hund väl och kan tillgodose alla dess behov.

Din hund förtjänar bara det allra bästa och du ser till att hunden mår bra
genom 
att ge den sund och näringsrik hundmat och kompleterande vitaminer och mineraler. 
Att göra olika saker tillsammans med din hund är en stor del av din vardag 
och du lägger ner mycket tid och energi på att dressera den.

Det är tydligt att du och din hund är riktigt bra kompisar och din hund
kan vara glad att ha dig till sin Husse eller Matte!
 
 










1 kommentar:

Cool Design Shelties sa...

Nogle herlige billeder :o)

//Bente