söndag 1 november 2009

- Skratt på skratt -


.
Ligger i sängen nu..
Kom hem vid halv ett eller nått kanske.. Sen har jag suttit vid datorn en stund.
Rastat hund och tatt det lugnt bara.






Har varit hos Maria och det var väldigt trevligt.
Dom tog lite vin å så, men med tanke på hur bakis jag vart idag så avstod jag.
Hade ju lika kul för det och det hela var ju inte röjar fest heller
utan en trevlig tjej kväll där Maria stod för mat bl.a.

 






Vi satt i köket i början och även efter mat, efterrätt och kaffe så satt vi där ännu och pratade.
Åsa, Linda, Camilla, Maria och jag.
Blev diverse minnen helt generellt från livet, roliga händelser osv som kom på tal
och skratt efter skratt blev det. Ibland skratt så att tårarna sprutade!

Jag berättade bl.a om mitt ex...
Att vi hade varit och shoppat en hel dag i Göteborg och det var så trevligt.
Det var vinter, halt och isigt ute och då vi klev av tåget och jag vänder mig om så är mitt ex borta...
Han har då ramlat emellan tåget och perrongen hahaha! *sorry*

Han lixom bara helt tyst försvann snabbt neråt! haha!







Som sen blir så dras man ju sen in i vardagsrum och där blir musik och snacks mer aktuellt.
Mer skratt och skoj så klart!

Wilmer har ju hela tiden vart välkommen till tjejkvällen och
dom ville att han kommer också, men fick dessvärre lämna honom hemma
då det hade tagit typ 45 min för mig att promenera till Maria.
 Kändes så trist att göra det. Speciellt också för att jag gjorde det natten innan
och det kändes verkligen som evigheter innan jag kom hem. Ändå gick vi i rask takt.
Så Wilmer fick vara hemma dessvärre och jag tog istället cykeln till Maria.
Var som sagt mkt trevligt och trots att jag blev av med mitt illamående sent
så blev jag bättre på slutet och kom mig iväg.


Tack tjejer för kvällen och tack Maria för mat och dyligt.


Puss och kram

8 kommentarer:

N sa...

vad SKOJ att ni HAFT KUL ochTÄNKT PÅ MIG. fy fan säger jag bara..

Lilliss sa...

det var kul att du ville komma!
hade jätte kul!

Josefina sa...

N: Men alltså seriöst? Hur gammal är du?
Jag skrev till dig en extra gång innan jag åkte igår. För att göra klart om att jag INTE är sur utan endast var ledsen!
Ni hade dekorerat jätte bra och jag gilla även pumpan.
Jag undrade ju bara om varför ni inte ville vara med oss. Ni satt ju där i köket i alla timmar vi var hos er. Alltså i typ 4-5 timmar satt ni ju där!
Jag frågar dig i köket om ni kommer och så blev det som det blev sen...

Har sagt att jag bara tyckte att du är kall.
Du sa ju själv att du blir kall mot alla om du är sur på En tex. Jag som inte förstår varför du är kall utan att jag gjort nått, måste du väl förstå att jag blir ledsen??

Mina känslor spelade ingen roll den kvällen, å det säger du andra ggr med. Jag upplevde dig bara mkt kall och det gjorde mig ledsen eftersom det inte var min förväntning av kvällen. Som jag sa så kunde du ställt in om du visste att du kommer hålla dig utanför oss gäster!
Det är allt jag sagt!

Det du håller på med nu, vet jag inte, för jag sysslar inte med sånt! Sorry

Anonym sa...

Om du inte ens förstår varför jag är ledsen så har du inget med mig att göra längre.. Jag ville reda ut saker Direkt, via telefon, du var omogen och inte svarade utan messade om att det var "grönt", hur fan ska jag veta vad det är för STÄMMNING där ifall jag skulle kommit? Folk hade väl hackat på mig eller kallat mig syndabock igen och jag har för dåligt psyke just nu för att palla sånt.. Jag ville diskutera detta enskillt, men tydligen vill du sitta i grupp. Fegt..

Josefina sa...

Skulle jag spy i örat på dig eller?
I grupp? Är nått grönt så är nått grönt! Jag skulle inte ta upp det alls då.
Alltså jag vet inte vad du umgås med för folk men jag är snart 26 år å hur tonåring funkar idag, det vet inte jag. För dina rädslor i vad du tror är ett bråk, låter inte speciellt vuxet. Att du tror jag ska sitta i grupp och nertala dig tex. Låter ju inte klokt!
Jag var ledsen för att du blir så kall mot ALLA som inte ens har med saken att göra! Och ska jag säga som DU, så kan du inte acceptera konsekvenserna på dina agerande så kan Du gå!
Släpp ditt förra liv och försök att lita på oss i stället! Vi har också tungt bagage å kan du inte släppa det i ditt nya liv som vi ingår i, så får du be psykologer att hjälpa dig komma över ditt gamla, precis som VI fått göra för att gå vidare

N sa...

Men att stå i grupp och skrika åt mig i köket var helt okej med alkohol i kroppen?

Jojo sa...

Det enda jag skrek, var att jag lipa?? Du höjde rösten lite, men skrek JAG??

Seriöst N, jag kan faktiskt inte stå för vad ANDRA gör hur som! Jag talar inte om vad andra gör heller! Jag talar om vad JAG gör för dig å försöker för dig, och sen hur DU gör med mig och försöker med mig!

Blanda inte i andra!
Det får du isåfall ta med DOM om det stör dig vad DOM gör! Eller hur?

N sa...

Jag har ju försökt pratat med dig för sig men du vill ju inte!!!