söndag 1 november 2009

I väntan på kontrakt

Har en lite grann mys dag idag... tar det lugnt och går i mys kläder hemma.
Nu har killen sett på lägenheten förresten och han vill ha den!
Han var trevlig och av alla som skrev, så plockade jag honom.
Kändes bäst och vi kom överens om dag för inflytt å så.
Hade ju satt 1 januari först, men han ville in tidigare och tar den gärna ostädad 
om han kan komma in så tidigt som går. Jag flyttar ju 5 december, 
så han kommer in efter mig den dagen då.
Ostädat som sagt. Men först ska värden godkänna honom då.
Han lär ju bli godkänd, men tar inte bort annonsen på blocket ännu,
inte förrän kontrakt med killen finns, för att vara säker.

Maria och Linda kommer snart.
Dom har varit hos sin mamma med Wilmer och Lotus, i några timmar nu,
så blir lite fika ihop, i samband med att dom lämnar Wilmer.

Imorn åker jag till Lidköping. Behöver diska innan jag åker.
Nä nu kommer dom med Wilmer snart, så jag slutar för nu.
Ska byta foton med alla som tagit kort i helgen också.
Har lite från Halloween som jag tänkte sätta in också, men inte hunnit tömma kameran än.


Inga kommentarer: