tisdag 24 november 2009

Flyttstäd är påbörjat!




Öppnade precis en Heineken!
Fixar en massa här hemma idag igen och detta är lite av vad jag gjort idag:





 
Sprayat K2r ugnsrengöring i min ugn, som nu ska stå över natt.
Imorn ska jag torka ur den och då blir det som nytt där inne!






Torkat av skåpsluckor i köket, golvlister, samt väggar!
 
 
 
 


Wilmer förflyttar sig efter mig och ligger och tittar och undrar vad jag gör.



Jag har mer att göra, men nu ska jag ta en paus och avnjuta ölen.
Duschens väggar, golv och tak ska tas... 
Att nu lister, väggar och sånt är tagna, kommer göra det så lätt att underhålla 
städningen nästa vecka. Kommer gå så mkt snabbare att hålla efter och få rent.


1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

det underlättar massor och göra så,sen kan TANTEN över dig ha hörselskydd på sig om du låter för mycke HERREGUD
kraaam