söndag 8 november 2009

Fars Dag




Ja idag är det fars dag och jag skickade iväg ett sms iallafall.
Att jag sände iväg en kram och det tackade han för.

Imorn ska jag och min kära syster vara med honom lite..
Vi ska fika, samt spela lite wii tillsammans på kvällen.
Syrran bakade lite "kärleksmums" för min skull, i början på veckan.
Kände hur otroligt gott det skulle vara och hon bakade i samband med 
att jag skulle hit till Lidköping. Dessvärre så har vi inte träffats ännu, 
men hoppas innerligt att hon har med såna mumsisar imorn!! Mmmm!!





På fotot ovan så är vi 3 barn, tillsammans med vår pappa.
Min syster Angelina är till vänster, sen pappa Jimmie,
och därefter är det jag och brorsan Peter.


2 kommentarer:

Angelina sa...

Jag ser verkligen ut som ett mongo på detta kortet!!

Hemmet Är Min Borg sa...

kortet är görbra, och du ser inte ut som ett mongo Lina
kram