söndag 18 oktober 2009

Wiiiiiiiii

.
 
Fy så seg jag vart idag bara för Wilmer vart så kass i magen...
Han har ju inte låtit mig sova mkt precis.

Nu på kvällen har jag provat mina två nya spel på wii.
Ett som heter Puppy Luv och det var väl så där.
Det var som en tamaguchi kan man faktiskt säga. Där man ska se till att hundens behov uppfylls.
Den behöver lek, lydnad, träna agility, äta, dricka, bada, borstas.......
Man kan gå i park med den, leka med den och ska se till att staplarna håller sig bra.
Är nån stapel låg, så får man uppfylla det behovet helt enkelt.
 
 
 
 








Det andra spelet var lite roligare, men det var ju väntat.
Puppy Luv var rätt billigt så tänkte att man alltid kan se vad det är.
Det andra spelet funderar som Sing Star!
Man kan både dansa och sjunga på detta spelet och det heter "Boogie SuperStar".
När man dansar så finns det vissa rörelser man ska lära sig
och sen ska man göra det som kommer upp på skärmen.
Vad gäller sång så är det ju som Sing Star att man ska pricka tonerna rätt.
Det var rätt så kul faktiskt!
 
 





Dans ........................................................... Sång






3 kommentarer:

Angelina sa...

Kul.. Är det dina spel?
Själv kommer mitt wii i veckan så nu är jag med i gemet jag med ;P Kan du inte ta med det med sång och dans när du kommer.. (om det är ditt vill säga)
Kram

Josefina sa...

Hej sis!
Det är mina spel ja. Köpt på tradera.
Ingick En mikrofon i det spelet :)

Fan va kuuul!
Jo det kan jag göra ;p

Kram banan

Hemmet Är Min Borg sa...

hoppas Wilmer är bättre i sin mage nu
kramis