torsdag 29 oktober 2009

Totalt slut!

.
Jösses vad jag fått massor gjort idag!
Ärenden på stan som sagt, rensning av tidningar och papper...
Packat ner hela lägenheten, då även lådor och hälften av alla kläder.
Som ni läste i förra inlägget så är det bara köket kvar.

Ska se om jag kan hinna att städa lite grann åtminstone imorn.
Ska ju göra mig klar innan Halloween festen också.
Kan komma dit omkring 18 tiden som tidigast,
så ska se hur länge jag sover imorn, för jag lääääär ju sova ut!

Har inte suttit ner idag ännu och det börjar kännas i kroppen!
Är faktiskt näst intill helt flyttklar ju! Så hit med kärran typ!
 
 






Hur som...
Klockan är mkt och jag har inte haft pauser idag, så måste sova!
Är som att jobba över på ett tungt bärande jobb typ...
Men med tanke på vad jag har att se fram emot så gör det mig inget.

Har fått meddela alla de som skickat mail om lägenheten på blocket också..
Att det finns en kille som ska tacka ja.
Tar inte bort annonsen förän han har kontrakt och allt, för att vara säker.



Night ya'll!


Inga kommentarer: