torsdag 29 oktober 2009

Nästan Helt flyttklar faktiskt!

.



Har precis lastat in allt detta ni ser i korridoren!
Lass nr 2 som hamnar i förrådet.
Ni kan på bild se de lådor som ställdes in förut i källarförrådet.







Ställer det i förrådet för att kunna städa bättre och sånt. Friare ytor.
Har tomt hälften av kläderna å packat ner.
Allt i byrålådor är nerpackat, rensat på papper och tidningar har jag gjort...

Är ute med Wilmer nu precis. Han har ju fått anpassa sig till mig i dagarna så...
Nu är det nästan tomt på smågrejer i hela lägenheten faktiskt.
Bara köket att packa ner nu ju, och innan rensning och packning så gjorde jag
ju massvis med ärenden på stan så idag har jag inte suttit.
Åt även stående faktiskt haha. Nä nu ska vi fortsätta vår promenad här!





1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

du har fått gjort en hel del hör jag,va bra härligt när sånt är klart
kraaaam