fredag 9 oktober 2009

Lillebror och storebror







Jag har Alwin och Wilmer ensam här i ett par timmar.
Mamma skulle bara in till stan en sväng.
Så nu är jag hundvakt åt lilla Alwin.

Någon halvtimma efter att mamma åkt, så gjorde jag mig i ordning lite.
Duschade ju när hon var hemma så jag gjorde mig i ordning.
Tänkte gå utanför lite på gräset bara, för att se om Alwin kan kissa i gräset.
Att man successivt rumsrens tränar honom. Lite 50-50 inne och ute.
När jag var klar precis, så kom PRECIS en kiss.... utanför tidningen!
Men jag tog ändå ut killarna och Alwin hann att
kissa en till gång innan vi gick in, fast i gräset

Alwin har kissat i gräset två ggr sammanlagt, de två ggr vi vart ute alltså.
Det var han sååå duktig med!







Inne har han bajat två ggr .. tidningen.
Jättebra killen!









2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

ja dem är för söta ihop,de e roligt
kram på er

Tiggir sa...

så söta dom e!! Dom e jätte guliga i hopp