söndag 25 oktober 2009

Grannen

.
hahahaha (eller nått)
Träffade på 'surtanten' i soprummet nu när jag gick ut med Wilmer.
Jag satte Wilmer ner och bad honom stanna.
Hon skulle slänga nått glas eller så och då sa hon:

"Du jag läste ditt brev där... Men jag flyttar snart så du kan ta ner den"

Hon lät ju sur som vanligt.. Jag sa att jag tackar ja på en lägenhet imorn.
Så jag ska flytta jag också! Då sa hon igen:

"Jag har redan sagt upp min, så jag flyttar snart. Så du kan ta ner lappen".


Korta och avsnoppande meningar som alltid var det.
Alltså jag Vet att Wilmer låter ibland, men ofta får jag tyst på honom fort.
Jag HAR bett om ursäkt också för tidigare ggr, men när man då får till svar:

"Höh, ja.. ursäkt och ursäkt, det är ju hunden som skäller!!"

 
 




 
 
 
Det är inte super ofta vi låter här heller.
Men när jag inte ens får ha EN kompis över på en fredag eller lördag kväll,
för då ringer värden och säger att hon klagar på vår fest!
Vi hade ingen fest, vi umgicks, spelade wii vi två bara och klockan var bara över 22.
Det hade inget med hund att göra! Så är ju minsta ljud hon klagar på!


3 kommentarer:

Electra 225 sa...

Du kanske hamnar i samma hus eller undre den häxan igen när du flyttat hahahahahaha

Hemmet Är Min Borg sa...

ja men när andra väsnas i huset ,då skäller alla hundar , särskilt när de är i källaren utanför erat , så inget konstigt, jag hade sagt till henne ,det finns öronproppar på apoteket man kan köpa ,
jösses en sån gammel skata, har hon bott i lidköping tro :))
kram

Carl-Arne sa...

Inte kul med sån granne Hoppas nu du får bättre i nya lägenhet. Lycka till