fredag 23 oktober 2009

2 Let ya know

.


Usch vad jag ligger efter i mkt nu....
Ska titta in i era bloggar också, Ni som kommenterar i min.
Jag tycker man ger och tar, så de som skriver i min blogg, kommer jag absolut besöka!
Jag har sparat er kommentar- kopia i min hotmail.

Jag har flyttat in grejer i källarförrådet idag som sagt.
Imorn ska jag och Linda ut på stan vid 11 och sen ser jag på en lägenhet kl 13.
Har inte jätte stora tankar om den, men jag vill ändå se den. Man vet ju aldrig.

Jag har lovat er att skriva om Lidköpings besöket som ju var i Maj.
Det finns foton att se hur som. De finns på min hemsida, druttizen.se.
Jag har också sagt att jag ska skriva om inredning och visa vad JAG gillar.
Här nedan är en bild på mysig höst inredning, enligt Mig!
 









Jag tog lite foton i början på juni eller juli också....
Där jag ger lite sminktips och där jag fotat varje steg till en naturlig sminkning.
Håller på att försöker få ihop ett inlägg om detta.

Har varit så mkt nu i ett par månader att orken är borta på nått sätt....
Känner mig mest Tom! Orkeslös...
Hade jag fått lägenhet så hade jag Lätt inrett i höstligt och mysigt!!
Vill inte bo kvar i denna lägenhet och har ju för 17 sökt sen typ Januari..
Har inte brytt mig om hur det ser ut här knappt ens ju....... Då är det illa!
Men när man inte finner nått och då man finner nått, 
så är det tidig inflytt Eller för många intresse- sökande!



Now you know...
Nu ser jag på idol och hoppas på att Nicklas ska åka ut.
Han har varit trist och intet-sägande i veckor nu.
Men hur som... det kommer! Ska samla ork!
Se på hemsidan så länge


1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

håller tummarna för lägenheten, mysig bild du hade där, jag kan tänka mig ha lite bruna inslag nu faktiskt
kraaaam