söndag 20 september 2009

"Hur kan man tappa Orken att andas?"

.


Solat precis. Ska ta spårvagn hem nu. 
Maria sitter hos mig och håller Wilmer sällskap. 
Vi ska ta kaffe och vitlöksbaguette hos mig nu tänkte jag. 
 
 
 




 

Första solningen på länge var detta. Fick dock inte slappna av ändå!
För under de minuter bara som jag solade så vibrerade mobilen non stop. 
Såg sen att jag hunnit få 9 sms från C-A. Alltså han skriver ju hela tiden, 
men jag menar nu bara under de minutrarna jag solade så hann jag få 9 sms...... 
 
Fattar inte att han orkar. INGEN annan orkar ju....


5 kommentarer:

Tiggir sa...

lilla gumman!!!
Du e så stark men jag tycker att du har fåt för mycket nu i från honom & tycker så synd om dig!!
Men var stark gumman
finns här för dig
Stor kram gumman

Hemmet Är Min Borg sa...

nu får de va bra med honom ja ger han en varning nu, sen får han på hälsning kan jag säga
många kramar tjejen
detta ska du inte ta mera

Angelina sa...

Vet inte vad jag ska säga, men du får en storstor bamseKRAM

Nettan sa...

Försök ta det lugnt och ignorera varenda jäkla sms, tillslut fattar han och backar från dig. Puss o kram!

Hemmet Är Min Borg sa...

du kommer ju mig imorgon och får koppla av då :)
krrram