måndag 21 september 2009

Försöker slappna av....

. .


Ja, han är för skön Robert Gustavsson!
Tänkte se på Roast på Berns som är på tv ikväll, där Robban blir rostad!
Han är ju trots allt Sveriges nr 1, så det ska jag se.




Imorn vid lunch tid så åker jag till Lidköping med tåg.
Har biljetter på sånt där e-biljett, så ska se hur 17 man gör med detta.
I helgen är jag hos "nya" släktingar. På fredag-lördag är vi i Västerås hos farbror.
Har inte träffat just honom förut så där ska vi sova över också.
Pappa, syrran och jag ska åka och Wilmer får stanna hemma hos mamma.
Sen från Västerås på lördagen, så åker vi vidare och ska till halvbrorsan.
Har aldrig träffat Peter heller och även där ska vi sova över.
Sen på söndag så åker vi hemåt Lidköping igen.




Blir mkt intryck att registrera, då man träffar en farbror, samt halvbror för första gången.
Är inte så nervös ändå, för det har ju vart sååå mkt annat som tagit energi känner jag.
Skulle nog egentligen föredra att vänta med att åka till släktingar,
tills man känner sig mer ifrån alla problem och då man hamnat mer på fötter...
Men nu har jag tackat ja och nu åker vi på fredag, så får ta det som det är.



2 kommentarer:

Angelina sa...

Klart att det kommer gå bra!! Om man ska vänta tills allt är lugnare blir det bara framflyttat mer o mer. Kommer bli mycket intryck för oss alla tror jag och lika bra att ta det när chansen finns!! Skulle du inte hängt med tror jag du skulle bli besviken senare så vi kör och hoppas på det bästa. Vi kan inte göra mer än vad vi orkar! *kramar*

Hemmet Är Min Borg sa...

du har rätt där lina ,jag tror de kommer att gå bra ,ni är ju 3 st som sitter lite i samma där ,även nytt för eran far ,så det kommer att gå bra
kram