torsdag 24 september 2009

Onsdagen








Nu har jag precis fått i ordning på inställningarna i mobilen.
Så nu är det okej att skicka upp blogginlägg som e-post från mob igen.

Igår var det Onsdag och Kristin kom på besök hit.
Hon skulle sen iväg en sväng, men vi bestämde att ta promenad ihop sen...
Så några få timmar senare, så gick vi fyra st iväg på promenad på landsvägarna.

Wilmer fick hälsa på hästar som stod i hage här och var.
Han ville busa med första hästen!! Sååå glad så glad!!
Han har ju alltid älskar hästar! Kossor är inte lika kul, men hästar!

Promenaden tog en stund och då vi var hemma igen,
så tog vi lite kaffe och på nytt.
Sen kom kvällen mer och mer, så jag valde att öppna en 3.5a.
Då började idol på tv i samma veva
Har inte njutit av en 3.5a på länge, så det var inte helt fel.







Senare, innan läggdags, så tog jag med Wilmer utanför huset.
Tänkte att han skulle få springa lite här ute.
Sa till mamma att hon också kunde komma ut, vilket hon gjorde.
Så med boll så gick vi ut och sprang på stora gräsmattan här ute.
Oj så glad Wilmer var!!!

Imorn är det fredag och då ska ju pappa, syrran och jag iväg.
Vi ska åka mot Västerås och sova först hos en farbror till oss,
och sen lördag till söndag, så ska vi sova hos vår halvbror Peter.

Skönt att jag äntligen löst inställningarna på mobilens e-post!
Så nu kan jag ju blogga från mobilen igen!
Vilket betyder att vi hörs så snart jag har tid över!


- Kryss & Kräm -

Inga kommentarer: