tisdag 4 augusti 2009

Back to my daily life

.
Ja nu vinkade jag precis hej då till mamma!
Blev att hon fick åka idag redan för hon har en tid att passa på torsdag
så om hon åker idag så kan hon ta hela morgon dagen till att vila ut och samla energi.
Man behöver ju det när man rest så här mkt som vi nu gjort
Igår reste vi 42 mil sammanlagt på bara den dagen
och nu reser hon ju hem till Lidköping, som är 27 mil ungefär.







Vi har tagit det lugnt hela dagen och även Wilmer har varit så pass trött
att han inte orkat göra så mkt mer än att sova idag.
Spelade lite wii i eftermiddags förut och mamma fick prova på också.
Hon spelade lite bowling och då måste man ju passa på att ta kort *haha*
Inte varje dag man ser henne spela tv-spel så där ju!

Jag kommer behöva morgon dagen att sova ut, samt vara lite för mig själv med.
Finna lite ny energi och sånt. Jag fungerar så, förstår ni.
Ska bara sitta hemma och inte göra mkt, det är nyttigt!

Jag har haft det Bra i Lidköping! Tolv dagar blev det och det var trevligt!
Besök hos pappa, se hur mammas nya boende ser ut och att få komma bort lite.
Sitta med kaffe på en solig veranda har vart mysigt också,
samt en promenad längs landsvägarna runt om hennes bostad.






Nu ska luften ut ur madrassen på gästsängen.
Tvättar gör jag imorn kväll redan.
Bokade upp mig innan jag reste till Lidköping.


Tack mamma för trevliga dagar!

2 kommentarer:

Nettan sa...

Låter som att du haft det härligt på din semester! :D Jag åker själv bort snart så jag hoppas också jag får det lika intressant och roligt :D kramar!!

Hemmet Är Min Borg sa...

du ska ha tack själv som kom,de har vart jätteroligt att ha haft dig här, blir roligare framöver nu när wilmer får en kompis ;))
kramis på dig