söndag 26 juli 2009

Kvälls kaffe i solen

.




Jag sitter på verandan och myser med Wilmer.

Så här ser även en del av utsikten ut från verandan.

En stor öppen gräsplan framför verandan är det också.

Skönt att sitta och ta det lugnt här.







Pratade med linda och maria nyss.

Dom saknar mig och jag saknar så klart dom också.

Ni är underbara tjejer! Vi ska ta en fika när vi ses igen.


Om en vecka åker jag hem. Mamma är med

och vi börjar resa nån gång på måndagen den 3e.

Först ska vi till Västerås på ett besök hos en sheltie kennel

som mamma är intresserad av.

Därefter åker både jag och mamma till Norrköping.

Hon stannar sen hos mig i ett par dagar innan

hon åker hem till Lidköping igen. Ska bli trevligt.







Förut i eftermiddags så tog jag och mamma

en mysig promenad på en härlig landsväg.

Vi såg även lite höns och en tupp där.

Tog kort med digital kameran igen.

Bara foton som jag tar med mobilen som jag kan skicka in till bloggen,

eftersom jag inte kan tömma digital kameran som ni nog vet.







När vi tagit vår promenad så tog vi oss tillbaka till huset

där vi förberedde oss att åka till kiosken.

Mamma bor i ett litet lands samhälle 1 mil utanför Lidköping.

Detta heter Vinninga. Så precis lagom utanför Lidköping.
Vi köpte glass på lilla kiosken här i Vinninga. Pop74, love it!
Så nu myser vi lite på soliga verandan :-)


.

Inga kommentarer: