måndag 13 juli 2009

Seg som sirap

.



Försökte träna med Wilmer men han ville inte.
Tänkte lära honom ett nytt trick men eftersom vi inte helt haft
dagen i bff- variant så får det bli vid annat tillfälle i samband med lite bus.
Han har nämligen små skällt hela dan och jag har fått be honom att
vara tyst nån jäkla gång! Så nu ville han inte träna heller bara för detta.


Jag vet inte varför men Jösses vad seg jag känner mig.

Fick nu lägga mig på soffan lite. Ser på "The big bang theory".

Dom spelar wii bowling nu precis haha!
Jösses för att vara så här seg... Men blir väl piggare sen ikväll.

.

1 kommentar:

Electra 225 sa...

Tjena tjejen,,jasså hon e seg idag,ja man blir ju de efter lite dricka,det är väl min tur nästa gång kan jag tro.man får ju törrsprecker i gommen av detta levene!!!!!!!!!!!!!