torsdag 16 juli 2009

Hanging out!

.
Haft gäster som nu precis gick hem..
Jag och Linda bestämde att gå strömmen efter hon slutar jobbet, samt duschat.
Så när hon var klar så kom hon hit och hämtade Wilmer och mig.
Sen promenerade vi runt 'Strömmen'.
Det är ett jättemysigt promenad stråk här i Norrköping,
och man går runt om 'Motala Ström' helt enkelt.

Vi hinner inte gå långt, förän vi möter Maria och Jussi på vägen!
Dom går sen med oss på vår promenad, så vi kunde prata lite samtidigt.
Efter rundan, så valde vi att gå in på rastgården lite.
Där inne var redan tre hundar, så vi blev 5 sammanlagt.






Sen ville alla hem till mig på kaffe och det gick superbra det!
Jag hade ju dessutom Ballerina kvar ifrån då Nettan fikade hos mig tidigare på dan.
Så vi for hem till mig och fortsatte umgås ett tag till.





Så nu gick dom precis! Trevligt med kvälls gäster tycker jag.
Hade jag ofta i Lidköping med.





Har vart en trevlig dag igen!
På söndag kommer lilla Candi hit, som jag skrev i inlägg förut.
Det är charmig liten tik tycker jag! Wilmer gillar henne skarpt också.
Candi tyr sig ofta till Wilmer av alla hundar med.


Candi och Wilmer leker


Hon vill gärna leka just med Wilmer och det säger han inte nej till happy
Jag tycker det är jättekul att se dom komma så bra överens!
Att Wilmer kan leka så fint med både stora och små hundar!
Även med katter leker han mkt fint. Kul att se hur bra han anpassar sig.

1 kommentar:

Nettan sa...

Dom är ju BFF's ;) Hoppas det går bra att ta hand om henne i veckan!