onsdag 17 juni 2009

Who stole my time

Nån jävel tvättar på min tid, bara för jag inte började med En gång!
Tiden är 10-14 och jag kom in strax innan tolv men då tvättades det för fullt.
Maskinerna är heller inte klara än på rätt länge såg jag!



.



Har ju halva min tvätt tid kvar ju!
Tänkte tvätta upp nån maskin inför helgen.
Finns 3 maskiner, så tänkte tatt en tvätt i var maskin.
Då hinner jag tänkte jag, men nu är min tid upptagen.

Vi har ju såna pluppar, så man bokar tid genom att med nyckel flytta på sin 'plupp'
Jag står fortfarande kvar som ansvarig för tvättiden....
Imorn åker vi ut på camping och ska sova så i tre nätter.
Så hade ju behövt att tvätta! Har ju knappt underkläder rent ens....
Tänkte tvätta de tröjor, underkläder osv som jag ska ha med mig i helgen.
Tiden går ju snart ut och det tar ju åtminstone en timma för var maskin med.
Vet inte hur jag gör faktiskt, om jag inte får till mig
att tvätta åtminstone En maskin idag.
Är otroligt svårt att få tvättid i denna kåken på tre trappuppgångar,
så hade behövt tvätta nu innan vår camping resa på 4 dagar, 3 nätter.

suck

Inga kommentarer: