onsdag 17 juni 2009

Irritations moment!

.




Som ni ser.....
Det finns tre maskiner och på ena är det 53 min kvar,
på de andra två maskinerna 44 min kvar!
Tvättiden går som sagt ut kl 14 och då hinner jag inte alls!
Jag ställde in min tvättkorg där redan förut vid 12.
För kommer han ner så ser han att jag faktiskt Skulle tvätta!



.



Kläder överallt har han också!
Precis som att "nu jäklar kan jag tvätta"
Annars om någon annan har tvättid så är man lite diskret
och provar sig på en försiktig tvätt kanske..
Inte tar med sig hela bohaget för att tvätta.

Nu har jag fått fixa tvättid hos nån vän bara för detta!
Kommer få tjuvtvätta där. mitt i natten..
Kan jag ju inte göra här för strömmen är inställd på
att stängas om exakt då sista tvättid är slut!
Fan vad irriterad jag blir av sånt här!

4 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

för fasen va e de för folk

Nanen Lidköping sa...

Ring på dörren och säg som det är,eller ta ur tvätten bara...

Josefina sa...

Vet inte vem det var.. min knopp var fortfarande på bokningstavlan och 3 trappuppgångar som vi är, så är det svårt att veta vem som tvätta

Carl-Arne sa...

Tur att jag kunde tvätta på natten åt dig. Men det gjorde jag gärna för att vi ska komma iväg på midsommar..