onsdag 24 juni 2009

Innan användning....


Köpt ny termos och igår sköljde jag den med varmt vatten.
Jag la mig sent igår, men innan sängdags, så hällde jag i nytt varmt vatten,
och sen stängde jag igen termosen, så det kan stå över natt.
Nu på förmiddan, så öppnade jag locket och skulle hälla ut vattnet.
Det var fortfarande lika varmt som innan läggdags,
så bra tecken på en ny termos, att den håller bra värme!

Den kostade bara 99:- på ica Maxi,
och jag har tänkt att ha den då jag är ute med Wilmer.
Han ska ju övas så han kan slappna av mer ute igen
och även så han en dag ska sluta att vakta tex.
Så jag kommer typ få göra som när han var valp,
vakna borsta tänder, koka kaffe och direkt ut i solen.
Tar jag kaffe inne så blir det att dagen så snabbt drar sig förbi,
så bättre att sätta sig ute med kaffe istället tänker jag!

1 kommentar:

Carl-Arne sa...

Verkar vart ett bra köp då.. Ja nu är vädret som passar till att vara ute med.. Ungefär som när han var ny hos dig o vi va ute hela dagarne..