tisdag 23 juni 2009

Finalisterna

.



Tittar på final av Hells Kitchen!
Har följt säsongens HK hyfsat, iallafall mot slutet.
Favoriten har i flera veckor nu, varit Danny!
Han kom såklart i finalen! Yes!

Nu står det mellan Paula och Danny.
Jag tycker de båda verkar bra, så börjar bli svårt.
Men Danny har som sagt var, länge varit min favorit som jag hejat på.

Jag tycker om Gordons serier på tv, men HK är hans "sämre",
eftersom han visar upp så arga och elaka sidor av sig själv.
Ser man tex på hans andra program som
"The F-word" eller "Kitchen Nightmares"
Så framstår ju Gordon som en bra kompis, person, make och far.
Men i Hell's Kitchen visas som sagt han sämre sidor
och han framstår som djävulen, eller nått.




Hur som helst.....
Nu är det final och jag hejar väl fortfarande på Danny.
Svårt nu på slutet som sagt.
Men man måste ju se helheten också så...

Man kommer inte få svaret på vem som vinner, förän om en vecka,
men nu är det finalisterna som kör och det är sista rejset så att säga.

2 kommentarer:

Carl-Arne sa...

Missade detta avsnitt men finalen vill jag se!

Hemmet Är Min Borg sa...

vilken fin bakgrund du har fixat,den gillar jag
kraaam