torsdag 5 mars 2009

Städa upp i pungen

.
Försöker att dra in på diverse, för att få bättre ekomoni...
Jag har tagit bort diverse extra paket på mitt mobilabonnemang,
men behållt det paket som gör att jag skickar obegränsat
med sms + mms till alla med samma operatör som jag.
Jag ska sluta att mobil surfa (wappa)... Som jag faktiskt gör då jag inte kan somna.
Sen ska jag .dra ner. på alla blogg-mms och försöka blogga .mer. via datorn!
Jag ska helt enkelt få ner de kostnader som gör att mobilräkningen höjs!


Jag ska försöka använda värmeelementet endast då det behövs.
Söker ju ny bostad, så ska helt enkelt få ner hyran någon tusing kanske.
Alldeles för dyrt som det är idag, efter att värden höjde i januari.
Billigare hyra ger även billigare el, eftersom jag kommer slippa värmeelementet!







Målet är att jag ska få mer över per månad!
Måste dra ner på de räkningar som drar på extra och få ner hyran,
det är det som jag nu börjar med och sen har jag bättre ekonomi!
Jag känner att utgifterna är så många fler, än vad inkomsten är just nu.
Men söka lägenhet är viktigt och kan ju ta tid.....
.

Inga kommentarer: