onsdag 11 mars 2009

Låååååångiz

.
Det snöar lite smått....




Kl .12.30. tog jag mig ut med Wilmer.
Tanken var att ta en långpromenad och det blev det också!
Kom nämligen precis hem, klockan .15.22.. Så vart ute i typ tre timmar ju!






Började gå mot Marielund och där ropar någon på mig...
Det var Helena som också var ute på promenad med sin hund, Doglas.
Hon frågade om dom kunde gå med och det fick dom,
så vi gick ner mot Folkparken och sen gick längs med 'å-bäckarna' vid strömmen.
Sen sneddade vi av och gick mot Himmelstalundsfältet där vi sen släppte dom lösa.
Jösses vad dom längtat efter den leken!!!!
Dom riktigt droooog i kopplen först och sen när dom kom lösa, ja gud vad skönt!








Dom blev allt bra trötta till slut!
Sen gick Wilmer helt perfekt i koppel dessutom.
Är ju såå mkt lättare då han är avsprungen också!
Han vilar massor här nu som jag fixar med blogginlägget...
Super trött efter all promenad och bus, skönt det!


Linda ringde då vi var ute också...
Maria fyller år den 22e och dom tänkte fira henne genom att typ
gå till krogen ett gäng den 27 mars. Och jag är då bjuden. Vi ska se mer in på
detta så alla har pengar osv, men så är planerna hittills.

Nu i skrivande stund, så snöar det ännu större flingor föresten...
Har små snöat i två dagar kanske, men nu ökar det mer.
Får se vad det blir av det hela.... Bara det inte är blött så är jag nöjd!
Men vi har ju minus grader så än så länge ligger det väl.



Fotona förstorar ni genom att klicka på dom, den som inte visste!


Nu ska jag få nått i magen!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

oooj många fina kort på vovvarna där , :))