måndag 16 mars 2009

I'm not in tears


Jag har startat en tråd på vovve.net igen.. men om Mig denna gången.
Har haft problem med mitt högra öga i några dagar nu och idag är det lite värre.
Har haft problem bara ute förut, då det runnit en fin och klar tår från höger öga.
Det rinner tårar helt av sig självt och inget gegg, utan klara fina tårar....
Fått stå med min halsduk och dutta i ögat lite fint,
non-stop, eftersom det aldrig slutar rinna.
Har i sambandet också sett lite suddigt på just det ögat.



Foto taget från nätet



Inne har det inte vart problem, men förut idag så gick jag en kort promenad
med Wilmer och även om promenaden var kort, så började ögat rinna och ha sig igen,
och även då jag kom in igen, så höll det på, även om inte lika mkt som ute....
nu har även den där "smuts-samlaren" blitt irriterad idag också.
Den kula i ögat som sitter närmast näsan.


Får se vad folk säger..... kul att veta varför det gör så!



Inga kommentarer: