fredag 6 mars 2009

Melodifestivalen - Andra Chansen

.
.Japp! Imorn gäller det!
Då ska vi se på Melodifestivalen Live här i Norrköping!
Känner mig mer och mer laddad, för allt är ju roligare Live
och nu försöker jag lyssna lite på bidragen för att skaffa favoriter.

Wilmer är dessutom fixad, så han behöver inte vara ensam.
Har nämligen ringt till ett av hund pensionaten i stan,
så han ska ligga där över natt och det kostar 200.
Han måste vara vaccinerad mot diverse, som krav..
Ha nått med sig att sova på, foder och ett bra koppel.
Ska lämna honom mellan kl 16-17 imorn, lördag och
hämta honom inom samma tider på söndag.

När Wilmer är lämnad, så tänkte jag att vi sitter hos mig lite...
Lyssnar igenom bidragen över nån öl eller två...
Sen tar vi oss mot gratis bussen som går ifrån 'söder tull' och ända fram sen.
Kan vara bra att vara framme i god tid på Himmelstalund, där det kommer vara.
Var föresten en grupp med från Norrköping i år igen, .Next 3. heter dom.
Men dom kom inte vidare och det gjorde inte killen som var med i fjol heller.






För att friska upp minnet lite, så la jag in alla bidrag nedan!
Skrev vad låtarna heter, artisterna ser ni ju på kartan längre ner i inlägget.
(Klicka på bild för att förstora)


Jag skrev även i lite smått om hur jag .Tycker. att det borde bli.
Lyssnar lite på bidragen i skrivande stund och Scotts blir faktiskt bättre och bättre,
men dom tävlar ju mot Sarah dessvärre.......
Hade vart lättare om två bra inte tävlar mot varann ju.
Blir ju lite så dessvärre, att två bra eller också två sämre bidrag är just .Mot. varann!
Svårt att avgöra då det är bra mot bra.......




Omgång 1:

....
Jag tror på oss..........................Movin' on





Omgång 2:

....
Show me heaven....................You're not alone





Omgång 3:

....
It's my life.............................Higher




Omgång 4:

....
I got u............................Snälla snälla






Så här .tycker Jag. att det ska gå imorn:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


....
.

Inga kommentarer: