onsdag 18 februari 2009

FAAN!!!

.
Jag fick .INTE. lägenheten med öppen spis!!
Killen före mig i kö tog den! Fan!





Gunnar (värden), sa däremot att den Kan komma att bli en annan tvåa ledig.
Mannen ligger inne och har cancer nämligen, så kan komma att bli ledig.
När vet han ju inte så klart, men han fråga om jag kan ha intresse för den isåfall.
Den ligger bara nått hus ifrån den med öppen spis.
Han sa att denna inte har öppen spis, men har balkong i söder läge och badkar idag.
Dom kommer isåfall att gå igenom lägenheten och fixa först då den blir ledig.
Gunnar frågade om han ska spara mina papper och såklart godkände jag det!


Fan vad det stör mig ändå att det inte blev öppen spis och allt.....
Men .men.....
.

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

men då är du först nästa gång ju ;))

Anonym sa...

Tråkigt!! Men jag håller tummarna för dig och hoppas du får något snart så slipper di "tanta" över dig.... Kram på dig sis!