torsdag 19 februari 2009

Dagens sysslor




Sitter nu vid datorn lite...
Fick dra fram till apoteket Hjorten förut. Dom hade inte det jag skulle ha,
så fick ta mig till apoteket på Drottninggatan istället. Ligger nära varann som tur är.


Gick upp imorse efter att jag skrivit blogg...
Tömde kattlådan, skurade boxen och fyllde på med ny sand.
Den är så bra den sanden, .Ever Clean,. den gröna kartongen!
Den är nämligen parfymerad, så luktar även om tassarna sen.
Varje gång katten tex kissar, så kommer en doft dunt att bli.
Tvättade mellan kl 14-18 så jag .sov en stund. innan tvätt tiden började.
Nu hänger det lite tvätt på tork här i lägenheten.
Täcket är också klart! .Yaaaaaay!!! .Nu kan jag sova sweet i natt igen, äntligen!
Har bäddat sängen med nytt och fräscht sovset!


Kollade lite mer på nya lediga bostäder, men inte mkt som hänt.
Irriterar mig dock att hnab har sånt kösystem!
Har vart medlem rätt så länge ändå nu kan jag tycka....
Söker aktivt och loggar in varje dag. Flera ggr per dag till och med!
Men har ju aldrig poäng nog att bli erbjuden visningar ju! .DET. stör mig!


Hoppas faktiskt på att värden som hade bostaden med öppen spis, Gunnar..
Att han hör av sig inom snar framtid!
Han skulle ju spara mina uppgifter och höra av sig då ev tvåa blir ledig.
Hoppas starkt på det faktiskt!
Bor hellre privat och han har centralt med bra hyror!

Nä nu börjar Joey på 5an, så ska se på detta!



¡Un abrazo grande!


4 kommentarer:

Anonym sa...

får hoppas att gubben med cancer dör snart.... eller ja, det lät inte så bra men du förstår vad jag menar ;)

Josefina sa...

hahahahahaha

Precis så sa jag till Arne förut!!!
Jag sa först att jag inte menar nått illa, men hoppas gubben dör *visslar oskyldigt*

Hemmet Är Min Borg sa...

men va e de för hemska barn ja har då eller ;) fy på er, me den humorn igen ,lik eran far sååå

Josefina sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!