torsdag 26 februari 2009

The BIG day!

.........




Vill önska min mamma ett super Grattis på hennes 1-årsdag!
Hon har nämligen idag varit rökfri exakt .ETT. år!


Hon har varit Nära att falla tillbaka vid typ 3 tillfällen,
men aldrig tatt ens ett bloss i smyg!
Det är otroligt starkt gjort för nån som rökat så länge!
Jag hoppas hon unnar sig nått, för Sin skull, nu när hon vart så duktig!









Kort om rökning
....
Rökning blev ju förbjudet på krogar och restauranger typ 2004.
Jag slutade röka i den vevan faktiskt, hösten 2004 nån gång.
Det är fler och fler som upptäcker det illa med rökningen och väljer att sluta.
Förut var det inne med att röka, men nu är det inne med att ha slutat!
Jättebra tycker jag!


Men trots det så kryper rökningen ner i åldrarna fortfarande!
Vet ni vad jag fann nu då jag sökte foton om rökning??
Jag hittade en hemsida som .UPPMUNTRAR. folk till att börja röka!
Sen hade dom en bild på en ung tjej där dessutom!
Jooo det är sant! Trodde det var skämt först,
men sidan går ut på att njuta av rökning och berätta sina goda erfarenheter!
Det står om Hur man börjar röka och hur man får ut mest av att röka!
Helt sjukt! Börja INTE röka! Nån borde stänga ner den hemsidan!
Se själva... sjukt!


www.smokingfeelsgood.com








GRATTIS ÄNNU EN GÅNG TILL DIG MAMMA
&
ALLA NI ANDRA SOM OCKSÅ SLUTAT RÖKA!!!

.

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

oj oj oj tackar, jag tror jag klarar av detta nu, ja unna mig , jag har tänkt att köpa en liten vovve, jag tycker jag är värd det, jag är heller aldrig ute på något, så tycker det ska bli skoj
tusen tack igen

Josefina sa...

Låter som ett utmäkt sätt att unna sig!
Det ger ett nytt och underbart liv!
En bästa kompis!


* KRAMIZ *