lördag 17 januari 2009

Saturday so far....





Wilmer väckte mig kl 9 och behövde fort går ut....
Katterna låg bredvid varann i soffan då jag kom ut från sovrummet.
Igår har visst Wilmer IGEN lagt nått skojigt i min toffla!
Denna gången en innebandy boll. Hehe! ..Han tycker det är skoj att trassla!






Idag blir det lutfisk, men först ska jag städa här hemma!
Toa städade jag direkt efter frukosten,
och sen gav jag mig på damsugaren medan Arne hjälpte mig med disken.
Vi sa att om han diskar så lagar jag maten sen.
Men passade på att städa medan han fixade med disken ändå.
SKÖÖÖÖNT. att detta är gjort!

Nu åkte han iväg här för en stund sen, för att hämta bananlådor till mig.
Har så mkt här inne i lägenheten som jag inte kan få plats med,
så en del ska packas ner i lådor och köras bort till källarförrådet vid nått tillfälle.





Nu är det eftermiddag....
Ugnen är nu på 200 grader och rätt så snart ska det sättas igång med maten!
Ska verkligen njuta av detta idag känner jag!
Rent hem och favoritmaten! Mmmmmm...............

Kramiz på er Alla!

Inga kommentarer: