lördag 17 januari 2009

Another weekend!

.
Julen är över... Vi är inne på nytt år!
Mitt löfte är att må bra under året!
Försöka äta rätt, må allmänt bra och röra mig mer.
Nöjd är jag med förra året, så detta ska bli Bättre ändå!

Lutfisk står över natten och tinar!
Även om jag bara äter på jul så måste en sån middag till bli av!
Får bli det sista, tills nästa jul ;P
Min favorit mat ju!
Köpte även lite julmust, för det hör ju till!






Blev nu på kvällen lite glass med persikohalvor och jordgubb/ chokladsås.
Arne och jag redde ut diverse härom kvällen då vi beslöt att träffas för att prata ut.
Mamma ska komma nu på måndag, så blir väl det samma där..
Hoppas det också går bra för jag har ingen energi kvar till sånt här.

Ska hur som helst ta en dag i taget!
Bara allt som vart nu har gjort att jag sover alldeles för länge,
men ändå inte känner mig helt utvilad trots allt. Helt slut!
Imorn blir det att städa här hemma lite och äta lutfisk med julmust till.
Vad som händer dagen DÄR PÅ, ger jag blankt f** i just nu .*tihi*

Natti nu!

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

som ja tror så är de bättre det får lägga sig innan ja kommer, nu har ju ni pratat

Josefina sa...

Hur menar du?