söndag 18 januari 2009

"Norpan"

.
Jag diskade det sista efter vår middag ihop... Kul att ha lite vän kvällar så där ibland.
I slutet av januari, Eller ev 6-7 feb, så är det tjej kväll ett gäng ute hos Linda i Snövletorp!
Vi samlas några stycken tjejer och äter ihop å sånt där som vänner gör. Ska bli trevligt!





Imorn tänkte jag se till att Wilmer får promener bland folk.
Så tänkte att centrum i Linköping kunde vara nått för omväxlings skull.
Vet inte helt när city stänger där på söndagar, för det är mer öppet i Norrköping..
Vi har ju köpcentrena här i "Norpan" som är öppet
och de flesta ströbutikerna stängda på söndagar,
Men Linköping har ju mer ströbutiker och gallerior så osäker på deras tider.





Kul föresten att det byggs så mkt nytt här i "Norpan" hela tiden!
Nya butiker och köpcenter överallt!
De centra som redan finns byggs ju ut istället!
Sen även nära till Linköping och deras Ikea och sånt! (plus i kanten för det)
Tar ju en kvart till ikea i bil bara så är ju nemas problemas.


GLAAAAAAAD .att jag flyttade hit!!!!!!!!

Kul också att träffa Fler vänner som har lika mkt äventyr i sig som jag!
Även om många ser det konstigt att hitta på saker med det motsatta könet.
För gör man det så är man ju plötsligt .IHOP!... eye popping ..Skrattretande samtidigt!
Eftersom ingen såg ålder som konstigt då man var vän med diverse i raggarlivet.
What ever! .Nu ska jag sova!
.

Inga kommentarer: