söndag 18 januari 2009

Fed up!!!

.
Ligger i sängen.. Så skriver via mobilen nu. Fan va trött ja e på alla!
Massa som läser blogg men i fel syfte å det stör mig så förbannat.
Alla läser anonymt och har sen åsikter men ingen kommenterar.
Ja har blogg i syfte att skriva av mig och att dela med mig av stunder som gett minnen..
Men istället är man nån som det ska letas fel på jämt!
Man får visst va väldigt noga me va man skriver..


Har många ggr funderat på att Sluta blogga helt!
Har blitt att gamla bekanta samlas och gör narr av en istället för
att bloggen ska vara en samlings sida..
Det ska analyseras om VARFÖR man gör si och så! Varför man umgås med den och den!
Skriver man om hur man tillagade sin första lutfisk med en vän,
så får man höra att jag skriver mig och vännen som ett par!
Men för fan, vi lagar fisk ihop!!!

Många såna liknade inlägg är det som folk stör sig på jämt!
Ungdomar i min ålder idag sitter ju mest och hänger, jag GÖR hellre nått!
När man sen hittar likasinnade vänner, så är det fel på dom jämt!
Låser jag bloggen och har endast tillåtna läsare, så försvinner ju nya läsare.
Dom vill jag ju ha kvar ju! Så antingen helt öppet, eller helt anonymt... suck
.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej jag har följt din blogg ett tag, tycker den är jättebra, jag tycker det är jättetråkigt att du ska behöva ta skit, för att du valt att blogga, öppet. Verkar som många som bloggar får ta skit vilket är hemskt, att männkiskor ska vara så trångsynta och avundsjuka, alla har ju rätt att leva och uttrycka sig på sitt sätt, utan att bli nertryckta.

Josefina sa...

Hej Anna!

Åh va skoj att höra av en ny läsare!
Tycker det är såå kul att blogga och jag fick alltid höra i skolåren att jag har en så bra berättarförmåga, vilket jag använder då jag skriver av mig i bloggen ;)


Tack så mkt för din rara kommentar!!


Jag skriver för att nya läsare ska komma, för att jag ska få skriva av mig, dela med mig att saker jag gör i min vanliga vardag och stunder som ger mig små minnen på vägen. Även om det så är att laga en ny maträtt ihop med en vän.
Jag kommer från en relativt liten stad, men bor sen 1½ år tillbaka i en större, Norrköping. Så det sitter folk i min gamla hemstad och analyserar mitt liv. Det finns ju inte särskillt mkt att göra i den lilla staden precis, så där lägger man sig i andras liv om sitt eget blir för trist.

Om grannen har en ny bil tex, så ska alla i kåken analysera om HUR har han fått råd med den och VAD kan han jobba med som har en så ny årsmodell. Tog han den på lån tro? Eller hur gjorde han????????

När jag bodde i den staden och jobbade vid 6 varje morgon, så vet jag att grannarna satt och tittade bakom gardinen varje morgon. Sen frågade dom mig efter några veckor, dom sa att dom sett mig 6 varje morgon å funderat på VAD jag gör så tidigt å om jag jobbar när ja är iväg så dags. Dom har också funderat på vad jag jobbar med isåfall. MEN SUCK!


Jag älskar att få kommentarer från nya bloggläsare! Jättekul att du tryckte ner tassen här!

KRAMIZ JOJO (och Wilmer)

Anonym sa...

Känner verkligen igen den där småstadsmentaliteten, alla ska ha koll på alla. kan vara riktigt jobbigt.