lördag 24 januari 2009

Ligga steget före


hahahahaha


Innan vi gick upp idag, så mös jag och Wilmer lite i sängen.
Han låg på mitt bröst och jag pratade med honom lite.
Kunde se att han tyckte om det och han viftade även lite på svansen då jag samtalade.
Sen sätter han sig bara upp...........
Tittar på mig och sen reser han tassen!!! HAHAHAHAHA
Jag ber ju honom ofta göra det och nu ville han imponera och visa mig!
Han höll kvar den ett tag i luften dessutom, precis det jag ber av honom annars!
Jag bad honom göra det igen och visade hur glad jag var!
Då la han sig ner igen och såg mkt stolt ut!

Sheltien är ju sån ras som ska klura ut vad föraren menar och även vill ligga steget före!
Va söööööööt! Han är för go ju!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

ja han är för rolig, mycke speciellt o duktig på mycke