måndag 5 januari 2009

Första natten med Madicken

Hon var modig och gick runt rätt så fort för att utforska.

Kände väl dofter av mig och Oliver..
När hon såg Wilmer så kunde hon ju fräsa å sånt, men går ändå runt

lite titt som tätt och ser nyfiken ut.
Både Oliver och Wilmer är glada att vara hemma igen ser jag.




Nu när vi ska sova, så tar jag ju alltid med mig alla djuren

in i sovrummet och stänger dörren, så nu är även Madicken med om detta.

Vitsen är väl att lära Wilmer att säga till då han måste ut på natten

och att Oliver och Wilmer ska bli bättre tillsammans som hund och katt.

Sen är det ju så klart väldigt mysigt också!
Madicken ska få vänja sig att leva med hund, precis som Oliver fått göra.





Måste säga att hon är väldigt nyfiken och utforskar allt här inne i sovrummet.

Var nyss uppe hos oss i sängen, jag ligger ju här med både Oliver och Wilmer,

så hon utforskar både högt och lågt här inne.





Har tagit lite foton med den digital kamera som jag lånar av pappa..
Det blir ju bättre foton så lägger in lite foton imorn. .Natti nu..
.

Inga kommentarer: