torsdag 15 januari 2009

Albrektsgatan

.
Idag har jag kollat på lägenhet, och sen vart hos kurator.
Bostaden på 50 kvm, ligger på Albrektsgatan och har en hyra på 4075:-
Ska ha bestämt mig senast kl 8 imorgon, om jag är intresserad.







Lägenheten var varm och skön. Köket och duschrummet var nog lite halvbra.
Det var olika golv i alla rum och skåpsluckorna i köket var i trä.

När man kom in och stod i hallen så fanns en garderob och hatthängare
Till vänster fanns toan och till höger om hallen ett litet rum som var klädhängare.
Storarummet låg rakt fram från hallen. Där inne fanns två fönster, isolerat.
Då man stor i vardagsrummet så låg köket till vänster och sovrum till höger.
De båda rummen hade ett fönster vardera. Samt en garderob i sovrum.





Det gick att fixa så man fick göra om lite...
Bäst var om man kunde fixa själv, men dom står för material. Tapeter osv.
Sen var det adsl. Så man måste ha hemtele för att kunna ha internet..
Det är ju minus, eftersom det blir extra kostnader..




Sen kände jag att köket var lite så där, golven trista också..
Duschrummet kändes inte så najs och sen funderade jag på hur man
skulle kunna möblera in sina saker i denna lgh, och det kanske blir svårt.

Hmm....
Njaaa. denna blir det inte. Så får leta vidare! Wish me luck!
.

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

nja ,annars ser planlösningen bra ut, men mycke tråkig inredning,de blir massa måla där i såfall

Josefina sa...

Sen var den inte direkt såå städad heller, men stått tom länge så det tar dom nog dit någon på sin betalning! Men ändå... trist standard och ingen personlighet på lägenheten... så nää