torsdag 13 november 2008

Tassa på tå?



Fick ett samtal förut och det visade sig att tjejen i lägenheten Över mig har klagat, IGEN!
Hon jobbar tydligen som nått på sjukhuset..
Wilmer ska visst ha skällt på kvällen igår och det var lite så då jag skulle äta lite och han envist skulle ha han också. Han gjorde ifrån sig nått skall då han blev tillsagd, så är det ju med unghundar i trotsåldern. Tänk om jag hade ett barn med tex kollik då?!?!
Att hon inte bor mer privat eller i radhus tex då.. Där det är inga, eller färre grannar!
För hon verkar ju klaga rätt så fort och gjorde även det på hyresgästen innan mig.

Värden sa att han vet ju inte hur pass mkt hon över mig överdriver i sina klagomål, men han sitter lite mitt emellan i hela situationen och det förstår jag ju inte är så kul..
Wilmer skäller sällan och lämnas heller aldrig ensam hemma, så jag har ju full koll på hur ofta, länge och när han skäller. Vilket inte är så mkt.. Det hon över mig skulle ha klagat på var väl igår kväll och SÅ hemskt mkt skällande var det faktiskt inte, så hon har alltså ringt värden ganska fort, utan att ge det hela en chans.

Jag har skrivit ett A4 papper med bild, som jag får sätta upp i trappen.
Vet att andra hundägare har gjort så och det kanske kan ge grannarna viss förståelse..
kanske inte, men ändå värt ett försök.



Klicka på bilden nedan, så förstorar den och blir läsbar:




Nu ska jag fortsätta att se på Cesar Millan här... reklam nu bara.

.