söndag 9 november 2008

Super gäsp!


Blir ingen större sömn denna natten heller.
Gårdagens stök och en hund som inte kunde göra behov
vart som helst innan läggdags, fick mig att komma i säng vid 3 i natt.
Och nu innan 8 så väcktes jag av att Wilmer behövde gå ut.

Kunde inte vara mer trött kände jag. Men vad gör man...
När han hade bajat som ju var mest akut, så försökte jag få honom kissa,
för annars blir jag väl väckt snart igen kan jag tro.
Precis som innan läggdags så händer inget.
Matte står och gäspar för fullt och de eländiga byxorna vill Bara åka ner
så dom sitter vid knäna nästan. Stora i midjan om man inte drar åt snörningen.
Åker ju ner för var femte steg eller nått!


Blev en liten promenad nu också, så var ju ute lite mer än en halvtimme.

Allt för att det ska vara så speciellt Vart man sätter sig ute.

Ja jösses... Ska upp tidigt så får somna om nu då.

Lär bli en otroligt seg dag annars.


Sweet Dreams då!


Inga kommentarer: