söndag 16 november 2008

Just another dream...

.
I natt drömde jag att jag dejtade killar..
Träffade flera av dom och skulle sen välja bort nån då och då.
När jag skulle träffa en viss av de utvalda dejterna, så sa han av osäkerhet.

"nä fy, det här är kanske dum idé, jag hoppar av"


"NEJ! Snälla stanna!" .Sa jag, för han var verkligen en av de jag ville ha kvar!
Han var jättefin och bra på alla sätt! Inte helt idealbilden, men näst intill faktiskt.
Han hade brunt hår, lite vågigt. Sen hade han supermysiga ögon, gröna.


Nått liknande som på bilden, såg han ut...


Jag gillar ju annars blonda med blåa ögon och en kort busig frisyr.
Han blev lite generad av att jag verkligen ville ha honom kvar..
Det fanns en viss osäkerhet hos honom om att han bara är en i högen av dejterna,
och varför utsätta sig för att kanske bli kär,
om jag sen skulle välja nån annan kille, kände han.
Men han var nog den rätta för mig, kändes det som
och vi hade nån viss stark energi mellan oss.

Minns inte så jätte mkt mer av drömmen, men han stannade och vi kände nått.
Så pass vet jag.


Tänk vad man kan drömma då! stick out tongue

Inga kommentarer: