söndag 16 november 2008

Det var då helvete!!!!

.


Verkade som att grannen ovan klagade förut igen.. Jag kunde inte öppna dörren till källarförråden, så var ju omöjligt att flytta mina saker till en annan adress som jag lovat. Värden svarade inte på telen, han tryckte bort.. och då han fick sms så gick det inte fram, alltså var hans mob nu avstängd. Så om grannen ovan har försökt att ringa värden, så har hon ju inte kommit fram.. Därav så blev hon tvungen att stampa i golvet..

Det var nämligen så att jag måste ha haft tvn på för högt.... hmm... Klockan var vid detta tillfället 22.45 och jag tittade på lite lördags underhållning som bl.a Sing-a-long. Fan va störande att det ska klagas stup i kvarten på minsta lilla jämt! Men bo i villa då för fan!


Verkar va en sån där operations sköterska och hon gör tydligen inget annat än att sova tidigt (typ 21.00) och jobba jämt! Men vi andra som också betalar hyra
måste väl för fan få andas vi med! Fattar inte hur hyresgästen innan mig har kunnat
ha fest emellanåt, för det vet jag ju att han haft förut..
Hmm.......

.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå tjejen.Jag skulle gå och prata med den grannen och fråga var i helvete ligger problemet?Ta med lite som hon kan knöka in i öra me.

Hemmet Är Min Borg sa...

håller med nanen ,du ska gå på henne direkt, för då visar du henne att du lever ett vanligt liv o andas som alla andra, synd att ja inte är där för då hade hon fått ett paket med bomull tanta

Hemmet Är Min Borg sa...

sen ska inte wilmer få lida av detta, han e valp, o har mycke att lära kvar, så han skäller ibland ,de får käringen ta, slutar hon inte så ringer ja henne, ska kolla upp hur de verkar med sånt