torsdag 16 oktober 2008

Flytt packar


Är i full rulle idag igen!


Nästa helg åker jag ju till Lidköping, för mamma fyller år den söndagen och då stannar jag fram till typ onsdagen och i samma dagar så får jag tillgång att flytta in i min nya lgh. Måste se till att ha gjort så mkt som möjligt, innan jag åker till Lidköping om en vecka. För då vi kommer hit till Norrköping igen så måste ju packning vara rätt så klart för att sätta igång med flytt och sen städning. Blir massor att göra i en vecka nu!


Ska greja massor i helgen med... men har även bokat upp en timma på tennishallen på lördag. Kan vara skönt att hyra en plan för en timma. Så man gör nått annat lite. Kostar bara 80:- per bana och timme på helgerna då man är medlem, så varför inte.
Islandshästar skulle jag också vilja rida någon helg.

Nä nu ska jag koka nudlar här... jisses vad hungrig!


.

Inga kommentarer: