torsdag 4 september 2008

Nu går det undan...

.



Jag och Wilmer har tatt en timmas promenad nu. Han repar sig bra och har inte vart till besvär efter kastreringen. Tratten har han bara inne, men jag försöker att ha uppsikt emellanåt, så han slipper tratten delvis då vi är inne också.








Börjar bli höst ute kan man snabbt märka!









Hade tänkt att ta en promenad på kvällen igår, innan läggdags, eftersom han fått röra sig mindre i läkningen efter kastreringen, men så klart började det regna massor just innan jag gick ut. Vi gick ju ut i regnet ändå, men ingen promenad.





Försökte att stanna ute en halvtimma eller så ändå. Wilmer hade regnjacka och jag fick ha min nya skidjacka. Vill ju inte gå för långt i sånt väder nu när han har såret och i regn så skvätter ju massa smutsigt vatten upp på hela magen.. så fick vara försiktig ute.


Nu fick han ju gå en timma i soligt höstväder iallafall!

.

Inga kommentarer: