söndag 28 september 2008

B - I - N - G - O


Kom precis in från en rätt så lång promenad med Wilmer.


Spelade Bingolotto förut som sagt, Guldlotto...
Ville ju spela och då jag frågade Arne om han ville hänka på,
så var vi överens om idén.

Gladligen kan jag meddela att jag VANN!
2 ggr på samma lott vann jag dessutom!



B - I - N - G - O



Tvåans bricka och 200kr - Fyrans bricka och en ny bingolott


Det var ju nu 4 brickor ikväll, eftersom det var större kväll
och jag hade en dubbel lott och en vanlig,
så den vanliga vann jag på då. Kunde blitt dubbelt, men ändå glad.
På andra brickan blev det 200 kr och
på sista brickan så blev det en ny Bingolott jag vann.

Ska tydligen vara nån jackpott kväll nästa söndag,
som verkade lite större än vanligt även den,
så blir väl den gången jag spelar min vunna lott som sagt.

Spelade nån gång i början av höstpremiären och då Lotta Engberg var ny programledare dessutom och nån av de gångerna så vann jag 100 kr på en lott. Alltid nått ju!

:yes:





Bakad potatis, morötter med dipp och senare
ostbögar för att ha nått att små äta på..
Vi hade även ett 4 pack Heineken 3,5 or,
så tog två var under kvällens gång bara.
Smaken är ju så god just på de gröna i flaska!

Pratade lite med Tezz på tele under pausen av Bingolotto,
hon spelade visst hon också och ville att jag ringer upp henne igen
och det skulle jag göra då jag kom in efter promenad med Wilmer isåfall sa jag,
men kom precis in nu och kanske då smidigast att prata mer en annan kväll..
Klockan är ju i denna skrivandes stund 01,49 så tiden springer iväg!
Bingo slutade ju strax innan tolv också.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Grattis till vinsten tjejen, va kul när man kan vinna lite ;)