tisdag 23 september 2008

After a rough night!



Blev en låååång dag och natt som ni nog förstår!




Jag hängde upp tvätten på det tvättställ jag har, så det kan torka uppe i lägenheten istället och kom i säng kl 5 imorse, så jag sov så klart desto längre. Nu är tvätten torr igen! Fick sova i gäst täcket som sagt och struntade i att ta påslakan, var för trött. Men är ju rätt noga med att tvätta mina gäst täcken så ändå rent.

Jag behöver göra ärenden så att jag får mina pengar i tid, behöver ringa samtal till två stycken vårdcentraler.. ikväll är det tennis kl 19 och jag ska precis ta mig första koppen kaffe här snart!
Ärendena jag tänkte göra på stan, har ställen som stänger kl 15.00 och imorn är det inte öppet alls. Suck! Ja ja, det finns ju inget att göra.. får försöka uträtta de andra ärendena så länge då.......


.

Inga kommentarer: