söndag 17 augusti 2008

Frustrerad!!!

Igår när jag stängde av datorn så fungerade den precis som vanligt!
Som den ska alltså!

Men när jag idag skulle starta den typ 9.45 imorse, så loggade den in på ett "nollställt" XP på nått sätt.. Nått var fel, så jag valde att starta om burken och då kom jag aldrig in på Windows igen!
Datorn bara startade om och om och om och om..............
Inte ens felsäkert läge funkade ju! För även Då startade aset om, istället för att gå in på felsäkert ju!

Har slitit med datorn ändå sen strax innan kl 10 och datorn är fortfarande ur balans men jag kommer ut på internet en stund ändå..
Den varnar för att C:\Documents inte hittas osv. Försökt med xp-skivan att reparera windows osv, men alltid nått fel!
Försöker att rädda info på datorn också! Men rätt var det är så plötsligt hamnar jag i nått läge där burken slocknar och börjar dumpa innehåll.... händer precis hela tiden! Så kan aldrig vara inne på datorn länge..

Börjar bli sååååååå trött på detta nu!
Massa timmar jag lagt ner idag och ännu inte klart!
Improviserar hela tiden, eftersom jag inte vet hur det ska lösas och vad som är fel..

BLÄÄÄÄ

Inga kommentarer: