söndag 17 augusti 2008

'Ashampoo Burning Studio 8'

Äntligen fick jag nerladdat nått brännarprogram som skulle vara bra till diverse! Aldrig hört det förut, men av vad jag läste så skulle det vara kanon till allt!

Förut har jag ju haft 'Easy cd creator' och 'Nero', men nu laddade jag ner 'Ashampoo burning studio 8' och måste säga att jag tycker det skött sig mkt bra! Minskade mina winrar packade filer av sig självt för att platsa på skivor. Varje bränning blev på 3 skivor var och allt var foton.

Datorn har jag inte sett över än, för jag vill ju rädda viktigaste innehållet, innan jag ger mig in på för mkt med datorn.. för händer nått fel och mer krashar, så vill jag ju ha backup!
Men de viktigaste fotona finns nu på skivor tack vara Ashampoo! Foton går ju inte ta Om precis!

SÅ TACK FÖR DET!


4 kommentarer:

Carl-Arne sa...

tur du kunde rädda. Kollade på sån usb hårddisk till dig idag. Bra att lätt kunna spara allt viktigt på annat ställe på lättare sätt

Carl-Arne sa...

hmm. Försökte skriva kommentar på senaste inlägg men inaktiverat så går inte stod det.

Josefina sa...

Ja jag måste rädda innehåll IGEN som inte är sparat på din externa disk (eller vad det heter)

Så jag får formatera om aset igen.. C-disk iallafall

Anonym sa...

...please where can I buy a unicorn?